İnternet bağlantısı yok...
İnternete yeniden bağlanıldı...
Fiyatlandırma : Web sitemizde şuan gördüğünüz fiyatlar Son Kullanıcı fiyatlarımızdır. Bayilere Özel İskonto Uygulanmaktadır. Son kullanıcıya satış kapatılmıştır xmlbayi.com.tr sitemizde sadece bayilere hizmet verilmektedir.

Yeni Dönemde Yerel Yönetimlerde Kurumsal İletişim

KARGO BEDAVA
Bu üründe %21 indirim mevcuttur
Güven Dağıstan
240,90 TL
190,90 TL
indirim%21
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
“Kuşkusuz teknoloji tarafsız bir kavram değildir. Elini her değdiği alanı mükemmel hale getiren sihirli bir değnekten söz etmiyoruz. Teknolojinin ne olduğu kadar ne için ve kimin için kullanıldığı da son derece önemlidir. Kent içinde farklı çıkarlara sahip sınıfların, farklı etnik ve dinsel inançlara sahip toplulukların, cinsiyet ve yaş gruplarının yaşadığı yeniden yeniden kendini üreten bir mekânsal bütünlüktür. O nedenle kentin her şeyden önce bir sınıflar mücadelesi alanı olduğu unutulmamalıdır.”

Alper Taş / Beyoğlu Belediye Başkan Adayı

Uzun yılların kamu ve yerel yönetim deneyimlerini, bir sosyoloğun gözlemciliği ve bir girişimcinin dünyanın sürekli takip eden merakı ile birleştirmenin bir sonucu olarak ortaya çıkan bu kitap; teknolojik üretim alanından başlayarak hayatımızın her alanına sirayet eden Endüstri 4.0 kavramını, halkla ilişkilerin temel amaç ve gereklilikleriyle buluşturmak amacıyla yazıldı. İletişimin tüm üretim süreçlerindeki yeri hızla büyürken; karmaşıklaşan mesajlar, çeşitlenen araçlar ve kakofoni oluşturan bilgi bombardımanı arasında kaybolmadan, doğru ve yalın iletişim için tüm yerel yönetimlere bir rehber kitap olması için titizlikle üzerinde çalışıldı. İnsan emeğinin ve hatta insan aklının gelecekteki yerinin tartışılmaya başlandığı bugünlerde bile, tarih boyunca olduğu gibi yine insanın kendini yepyeni üretim modelleri ve yaşam kurguları ile geliştireceği, yine sistemin en önemli unsuru olarak kalacağı şüphesizdir. Bugün olduğu gibi yarının dünyasının da en önemli konularından biri, insan var oldukça, iletişim olacaktır. Dünyanın birçok köşesinde yapılan yapay zekâ çalışmaları devam ederken, insan ve yapay zekâ arasındaki olası iletişimsizlikleri çözmek için de yeni fikirler geliştirildiği bilinmektedir.

Son yıllarda Yerel yönetimlerin hantal yapısındaki gözlemlenebilen değişimin başlıca unsurlarından biri iletişim teknolojilerinin hızlanması; haber alma, karar süreçlerine dâhil olma, talep ve öneride bulunma mekanizmalarının hızlanmasıdır. Önümüzdeki süreçte tüm yerel yönetimler, iletişim süreçlerini çağa uygun hale getirme zorunluluğuyla karşı karşıyadır. Dolayısıyla “Belediyecilikte Yeni Dönem Halkla İlişkiler 4.0” (Yeni Dönemde Yerel Yönetimlerde Kurumsal İletişim) kitabı aynı zamanda böyle bir ihtiyacın ürünü olarak kaleme alınmıştır. Bu bağlamda yerel yönetimlerin özellikle halkla ilişkiler bağlamında yeniden yapılandırılması için bu ve benzeri çalışmaların önemli bir boşluğu dolduracağı inancındayım.

Bu kitabın yazımı sırasında desteğini esirgemeyen tüm ekibime, Kitabın sunuşunu yazan Beyoğlu Belediye Başkan Adayı Sayın Alper Taş’a ve kitabın son şeklinin verilmesinde büyük bir emek harcayan sevgili eşim Tuğçe’ye sonsuz teşekkürler.

Güven Dağıstan / İstanbul Mart 2019

Ürün Adı: Yeni Dönemde Yerel Yönetimlerde Kurumsal İletişim
Ürün Kodu: 9786059248617
Yazar: Güven Dağıstan
Basım Yılı: 2019
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 164
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Çevirmen:
Ödeme ve Teslimat
1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Akbank, Finasbank, Garanti Bankası, T.İş Bankası ve Yapı Kredi bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da Akbankdan  online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.
3) Sipariş Bedeli İadesi 
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Byr Pos Bilişim Teknolojileri Yazılım ve Danışmalık Hizmetleri - Uğur Yıldız üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 
4) Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler Sürat kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir. 
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
5) Ödeme Takibi 
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 
 Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0 242 470 4107 numaralı fax’a gönderin ve durumu [email protected] mail adresine bildiriniz. 
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
Yükleniyor...