İnternet bağlantısı yok...
İnternete yeniden bağlanıldı...
Fiyatlandırma : Web sitemizde şuan gördüğünüz fiyatlar Son Kullanıcı fiyatlarımızdır. Bayilere Özel İskonto Uygulanmaktadır. Son kullanıcıya satış kapatılmıştır xmlbayi.com.tr sitemizde sadece bayilere hizmet verilmektedir.

Sağlık İşletmelerinde Maliyet Depo Ve Envanter Yönetimi

KARGO BEDAVA
Bu üründe %22 indirim mevcuttur
Ayşegül Yıldırım Kaptanoğlu
310,90 TL
243,90 TL
indirim%22
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Dünya Saglik Örgütü tarafindan gelismis ve gelismekte olan ülkelerde sürdürülen saglikta dönüsüm projelerinin ortak hedefi her sene daha çok artan saglik harcamalarina mali kaynak saglayabilmektedir. Bir saglik isletmesinin hizmet faaliyetlerini nitelikli, etkili ve verimli sürdürebilmesi saglik hizmeti alanlar açisindan çok önemlidir. Stok planlamasi, depo ve envanter yönetimi saglik isletmesinin hizmet üretiminde aktiflerin % 10-15'ini olusturmaktadir. Etkin depolama yapilamayan saglik isletmelerinde bu oran % 30'lara kadar çikmaktadir. Bir saglik yöneticisinin en önemli görevi saglik isletme varliklarini iyi yönetmektir. Kitabin içinde okuyucu ile paylasilan maliyet yönetimi, stok, envanter ve depo kontrolü, finansal muhasebe, faaliyet tabanli maliyetleme ve maliyet yönetimi ile baglantili olarak anlatilmistir. Kitapta teorik bilgilerle pratik bilgiler birlikte verilmis, günümüzdeki saglik isletmelerinin saglikta dönüsüm programi çerçevesinde mali olarak nasil yönetilebilecegi anlatilmistir. Saglik isletmesi yöneticileri hem koruma, hem tani, hem tedavi, hem de bakim vb. hizmetlerini tüm ihtiyaç sahiplerine kesintisiz ve nitelikli verebilmek için son derece etkin bir maliyet yönetimi sistemini uygulamaya koymakla yükümlüdür. "Maliyet yönetimi bir isletme için adeta var olma veya yok olma meselesidir". (Tanitim Bülteninden)

Ürün Adı: Sağlık İşletmelerinde Maliyet Depo Stok ve Envanter Yönetimi
Ürün Kodu: 9786055910792
Yazar: Ayşegül Yıldırım Kaptanoğlu
Basım Yılı: 2013
Kapak Türü:
Sayfa Sayısı: 175
Kağıt Cinsi:
Çevirmen:
Ödeme ve Teslimat
1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Akbank, Finasbank, Garanti Bankası, T.İş Bankası ve Yapı Kredi bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da Akbankdan  online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.
3) Sipariş Bedeli İadesi 
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Byr Pos Bilişim Teknolojileri Yazılım ve Danışmalık Hizmetleri - Uğur Yıldız üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 
4) Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler Sürat kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir. 
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
5) Ödeme Takibi 
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 
 Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0 242 470 4107 numaralı fax’a gönderin ve durumu [email protected] mail adresine bildiriniz. 
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
Yükleniyor...