İnternet bağlantısı yok...
İnternete yeniden bağlanıldı...
Fiyatlandırma : Web sitemizde şuan gördüğünüz fiyatlar Son Kullanıcı fiyatlarımızdır. Bayilere Özel İskonto Uygulanmaktadır. Son kullanıcıya satış kapatılmıştır xmlbayi.com.tr sitemizde sadece bayilere hizmet verilmektedir.

Kamu Personeli: Sistem Ve Yönetim

KARGO BEDAVA
Bu üründe %22 indirim mevcuttur
Birgül Ayman Güler
296,90 TL
232,90 TL
indirim%22
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Personel yönetimi alanini "çalisanlari güdülemenin bilgisi"ne ya da "personelin beyninde gömülü bilgi ve yetenegi çekip çikarmanin becerisi"ne erismeyi saglayan bir inceleme alani olarak görmek mümkün. Mümkün olmaktan çok, bu "yöneten cephesi"nden bakis en yaygin olani... Ve öylesine etkili ki, günümüzde alanin adini dahi degistirdi; personel yönetimine artik "insan sermayesi yönetimi" deniyor. Bu bakis kamu için özgün bir yaklasim gelistirmeyi gereksiz görür. Sirketlerde ne yapiliyorsa, kamu kurumlarinda da ayni yöntemlerin geçerli kilinmasini önerir. Akademik dünyada "ideolojisi" bu kadar açikta duran bir baska alan bulmak zordur.Kamu personel sistemi ve yönetimi konusunun, "güdüleme" ile "beyindekini emme" zanaatlarini ögrenmeyle bir ilgisi yoktur. Modern devletin bir buçuk yüzyillik deneyimi gösteriyor ki, kamu personel sistemi ve yönetimi, her seyden çok bir "devlet sorunu"dur. Türkiye’nin son elli yillik deneyimi de gösteriyor ki, kamu personeli sistemi ve yönetimi yalnizca ulusal-iç dünyayla degil, ayni zamanda dünyanin düzeniyle de baglantili bir sorundur.Kamu Personeli: Sistem ve Yönetim, Türkiye’de kamu personel sistemini ve yönetimini tarihsel gelisimi içinde güncel liberal reformlarla birlikte degerlendirerek üç temel tercihi ve bunlarin mekanizmalarini irdeliyor. Liyakat sistemi mi, kayirmacilik sistemi mi? Kariyer düzeni mi, kadro düzeni mi? Sosyal ücret mi, esit ise esit ücret mi? Modern devlet tarihinde ve Türkiye’de yüz elli yildir isleyen bu tercihler, kamu yönetiminden ne beklendigine bagli olarak degisiyor: Genel kamu yarari mi, piyasa çikari mi? Esitlik mi, serbestlik mi? Bagimsizlik mi, eklemlenme mi?

Ürün Adı: Kamu Personeli: Sistem ve Yönetim
Ürün Kodu: 9789755337579
Yazar: Birgül Ayman Güler
Basım Yılı: 2020
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 365
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Çevirmen:
Ödeme ve Teslimat
1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Akbank, Finasbank, Garanti Bankası, T.İş Bankası ve Yapı Kredi bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da Akbankdan  online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.
3) Sipariş Bedeli İadesi 
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Byr Pos Bilişim Teknolojileri Yazılım ve Danışmalık Hizmetleri - Uğur Yıldız üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 
4) Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler Sürat kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir. 
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
5) Ödeme Takibi 
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 
 Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0 242 470 4107 numaralı fax’a gönderin ve durumu [email protected] mail adresine bildiriniz. 
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
Yükleniyor...