İnternet bağlantısı yok...
İnternete yeniden bağlanıldı...
Fiyatlandırma : Web sitemizde şuan gördüğünüz fiyatlar Son Kullanıcı fiyatlarımızdır. Bayilere Özel İskonto Uygulanmaktadır. Son kullanıcıya satış kapatılmıştır xmlbayi.com.tr sitemizde sadece bayilere hizmet verilmektedir.

Ela 3 Neden Bek Zorundayım ?

KARGO BEDAVA
Bu üründe %19 indirim mevcuttur
Silvia Serreli
177,90 TL
143,90 TL
indirim%19
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Kronik Çocuk’un yeni serisi Ela, Esra Kökkılıç’ın İtalyanca aslından yaptığı çevirilerle okurlarıyla buluşuyor!

Bu 5 kitaplık seri, Silvia Serreli’nin hikâyeleri ve resimleriyle hayat buluyor. Serreli sizi hem eğlenmeye hem de öğrenmeye davet ediyor!

Serinin üçüncü kitabı Neden Beklemek Zorundayım?, büyüme sürecinde beklemeyi ve sabretmeyi öğrenmenin önemine vurgu yapıyor.

Ozan Öğretmen’in duyurusu Ela ve sınıf arkadaşlarını çok heyecanlandırıyor: Herkes kendi fesleğenini yetiştirecek! Fakat Ela’nın hesaba katmadığı bir şey var: Fesleğenin büyümesini ve yeşillenmesini beklemesi gerekiyor. Oysa Ela çok sabırsız, her şey hemen olsun istiyor.

Silvia Serreli bu kitapta, hayatta her şeyin istediğimiz her an olmayacağını hatırlatıyor; çocuklara sabrın ve emeğin ne kadar değerli olduğunu gösteriyor.


***
Arka Kapak:

Saksıda fesleğen yetiştirmek ne kadar güzel! Ama Ela için fesleğenin büyümesini, yeşillenmesini ve mis gibi kokmamasını beklemek çok zor. Ne kadar sürecek bu? Ela beklemeyi hiç ama hiç sevmiyor!

Bu kitap kimlere göre?
Her şeyin hemen olmasını isteyen sabırsız çocuklara
Beklemeyi bilmenin büyüme sürecinde önemli bir değer olduğunu düşünen ebeveynlere

**
Seri Tanıtım Yazısı:

Kronik Çocuk’un yeni serisi Ela, Esra Kökkılıç’ın İtalyanca aslından yaptığı çevirilerle okurlarıyla buluşuyor!

Bu 5 kitaplık seri, Silvia Serreli’nin hikâyeleri ve resimleriyle hayat buluyor. Serreli sizi hem eğlenmeye hem de öğrenmeye davet ediyor!

Herkesin kendi hayatından izler bulabileceği seride, Ela daha önce hiç deneyimlemediği duygularla tanışıyor:

Serinin ilk kitabı Bir Yalanın Ağırlığı Ne Kadardır?, ilk kez yalan söyleyen Ela’nın içine girdiği çıkmazı ve mutsuzluğunu gerçekçi bir şekilde ele alırken dürüstlüğün önemini vurguluyor.
Serinin ikinci kitabı Kim Korkar Zorbalardan?, Ela ve arkadaşlarının, zorbalık yapmaktan hoşlanan Kaya’ya dostluğu, sevgiyi, yardımseverliği öğretme mücadelesine yer veriyor.
Serinin üçüncü kitabı Neden Beklemek Zorundayım?’da Ela’nın sabırlı olmayı ve beklemeyi öğrenme sürecinde zaman kavramıyla nasıl uzlaştığı ve emeğin değeri anlatılıyor.
Serinin dördüncü kitabı Ya Yapamazsam?’da Ela, her insanın hayatını etkileyen özgüven problemiyle başa çıkmanın yollarını öğrenirken korkularıyla yüzleşiyor.
Serinin beşinci kitabı Canım Çok Sıkılıyor, sıkılmaktan bile sıkılan Ela’nın, modern çağın dayattığı teknolojik dünyadan sıyrılıp çevresini, hayatı ve doğayı keşfetme yolculuğu gösteriliyor.

Farklı duygular deneyimlemeyi ve hayatın zorluklarıyla mücadele etmeyi anlatan bu seri, keyifle okuyacağınız hikâyeleriyle rengârenk bir dünyanın kapılarını aralıyor! Her yaştan okurun kendinden izler bulabileceği seride, çocuklar hayata dair farklı bakış açıları kazanırken aynı zamanda dostluğun, dürüstlüğün, doğa sevgisinin, azmin ve emeğin önemini öğrenecek.

Ela’nın bu keyifli ve renkli dünyasında yerinizi almaya hazır mısınız?


Müfredat temaları:
DUYGULAR, ÇOCUK DÜNYASI, HAYAT BECERİLERİ, ERDEMLER, DOĞA VE EVREN

Ürün Adı: Ela 3 Neden Beklemek Zorundayım ?
Ürün Kodu: 9786256774551
Yazar: Silvia Serreli
Basım Yılı: 2024
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 32
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Çevirmen:
Ödeme ve Teslimat
1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Akbank, Finasbank, Garanti Bankası, T.İş Bankası ve Yapı Kredi bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da Akbankdan  online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.
3) Sipariş Bedeli İadesi 
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Byr Pos Bilişim Teknolojileri Yazılım ve Danışmalık Hizmetleri - Uğur Yıldız üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 
4) Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler Sürat kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir. 
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
5) Ödeme Takibi 
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 
 Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0 242 470 4107 numaralı fax’a gönderin ve durumu [email protected] mail adresine bildiriniz. 
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
Yükleniyor...