İnternet bağlantısı yok...
İnternete yeniden bağlanıldı...
Fiyatlandırma : Web sitemizde şuan gördüğünüz fiyatlar Son Kullanıcı fiyatlarımızdır. Bayilere Özel İskonto Uygulanmaktadır. Son kullanıcıya satış kapatılmıştır xmlbayi.com.tr sitemizde sadece bayilere hizmet verilmektedir.

Devlet Bürokrasi Ve Kamu Personel Rejimi

KARGO BEDAVA
Bu üründe %23 indirim mevcuttur
Onur Ender Aslan
427,90 TL
330,90 TL
indirim%23
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Somuttan soyuta ulasmak ve ulasilan bu soyutlama ile bir toplumsal olguyu açiklamak… Kitapta bu yaklasim izlenmeye çalisilmistir. Çalisma tarihsel süreç içerisinde bütüncül bir bakis açisiyla 19. yüzyildan 21. yüzyila kadar kamu personel rejiminin Bati ve Türkiyedeki degisimini “neden” ve “nasil” sorulari esliginde kesfetmektedir. Bu kesif betimlemeyi ve çözümlemeyi asmakta Kamu Personel Rejimi Kuramina ulasmaktadir. Kitapta kamu personel rejimi açiklama gücüne ulasmak için kapitalizm devlet ve bürokrasi birer ugrak olarak çözümlenmis ayni zamanda Düzenleme Okulunun Fordizm ve Post Fordizm kavramlari kullanilmistir.
Kamu Personel Rejimi kendi disiplininde bir kirilma noktasi olarak da okunabilir. Çünkü hem kendi içinde bir bütünsellik tasimakta hem de ilgi alanini kamu personel rejimiyle sinirlamayarak devlet ve bürokrasi alanlarini da kapsayacak sekilde genisletmektedir. Kitap ayni zamanda baska toplumsal yapilari ve kurumlari da açiklayabilen yöntemsel bir örnek olusturmaktadir.

Ürün Adı: Devlet Bürokrasi ve Kamu Personel Rejimi
Ürün Kodu: 9789755337036
Yazar: Onur Ender Aslan
Basım Yılı: 2012
Kapak Türü: Karton Kapak
Sayfa Sayısı: 657
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Çevirmen:
Ödeme ve Teslimat
1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Akbank, Finasbank, Garanti Bankası, T.İş Bankası ve Yapı Kredi bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz
2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da Akbankdan  online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.
3) Sipariş Bedeli İadesi 
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Byr Pos Bilişim Teknolojileri Yazılım ve Danışmalık Hizmetleri - Uğur Yıldız üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 
4) Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. 
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler Sürat kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir. 
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
5) Ödeme Takibi 
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 
 Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0 242 470 4107 numaralı fax’a gönderin ve durumu [email protected] mail adresine bildiriniz. 
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
Yükleniyor...